piątek, 18 października 2013

Emelkowe przygody

Kochane mamusie, dzisiaj chciałabym wam kogoś przedstawić. 
To są Emelki:







O Emelkach, dowiedzialam sie z tej strony:KLIK. Zalajkowałam strone Cioci Kloci, po to, żeby wziąć udział w konkursie, którego niestety nie wygraliśmy. 
Akurat mieliśmy okres, podczas którego trzeba było postanowić co z bucikami na zimę dla Donisława. W Uk, jest z tym nie lada kłopot, bo tu nie ma ciepłych ubranek, a ja, jako matka polka- lubię przegrzewać swojego pierworodnego. Mam to we krwi i tylko wieczne poty, które go zalewają, powstrzymują mnie przed zakładaniem mu pięciu swetrów na raz (żart).
Kiedy miesiac temu, podczas chłodniejszego dnia, założyłam małemu niby cieplejsze buciki i wyszłam z nim na spacer, okazało się, ze tak mu nogi zmarzły, że skonczyło się to niestety dwu-tygodniowym katarem. Wybraliśmy się więc z ukochanym do Next-a, po ciepłe buty. Kupiliśmy jedyne na kożuszku, w rozmiarze 3, buciki typu Emu. Pierwsza myśl: Nareszcie porządne buty, może do 0 stopni będą ok. Druga myśl: Donkowa stópka jest taka grubiutka, ze bucika trzeba było do połowy rozwalić. Na szczęście, wygląda to, jakby było zrobione specjalnie.
Buty zostały przetestowane przy temperaturze 9 stopni (jedna para skarpet). Wnioski: stopa chłodna ale nie zmarznięta. No i teraz kolejny dylemat. Jeżeli stopa już jest chłodna, to co będzie przy -5-ciu stopniach? Dodatkowo, dziecko zacznie chodzić, przydałyby się buciki, które nie zaszkodzą jego zdrowiu.
Tutaj zaczyna się nasza historia ze sklepem Cioci Kloci (Ciocia Klocia), zaczęłam oglądać ich buciki i się zakochałam. Z każdym kolejnym butem, wiedziałam kto stanie się naszym ulubieńcem. PO cholere nam Nexty, Zary czy inne firmowe sklepy prosto z "Made in China", jeżeli w Krakowie jest cudny sklepik z ręcznie szytymi bucikami dla maluszków. Są idealne dla małych stópek, ze sztywnym zapiętkiem, z prawdziwej skórki, a ich wygląd zapiera dech w piersiach. Bez problemu, przez facebooka zamówiłam, pierwszą parę z firmy Emel. Niestety koszt kuriera do Uk, to połowa ceny bucików ale, akurat dziadek M. był w Polsce na tydzień i dzisiaj przywiózł nam te małe cudeńka (oczywiście paczka przyszła do domu, nie trzeba było jechać aż do Krakowa).
Muszę wam jeszcze powiedzieć, że kiedy je zobaczyłam, to aż mi się coś miłego zrobiło. Malutkie, leciutkie, miękkie. Zupełnie inne, niż  sobie wyobrażałam, patrzac na zdjecie. Nawet kiedy wkłada się palce do środka, to czuć jak będą fajnie ogrzewały stopy. Cena nie jest niska ale za skórzane buciki, recznie szyte, to i tak mało. Zresztą zimówki z każdej znanej sieciówki, kosztują tyle samo, a chyba logiczne, co jest lepsze.  Dodatkową pomocą okazała się sama Ciocia Klocia, która doradziła nam fason, oraz rozmiar bucika. 
Od dziś Donusiek będzie stawial pierwsze kroczki w idealnych bucikach (jeżeli uda nam się je troszke rozciągnąć, bo ma tak wysokie podbicie, ze jest problem z ich włożeniem- więc warto buciki mierzyć).  A w najbliższych planach mamy kupienie mu bucików na wiosne i do chodzenia po domku. Całkowicie, szczerze, polecam wam ten sklep.
P. S. Nie jest to płatna reklama.  Po prostu, kiedy widzę, że warto coś polecić to, to robię.  Buziaczki:)

1 komentarz:

  1. Jak ktoś szuka polskich butów w dobrych cenach i z wysyłką do UK to polecam sklep www.tuputupu.pl. Wysyłają ekspresowo a ceny wysyłki nie są aż tak duże.

    OdpowiedzUsuń

Prosze o pozostawienie opinii:)