wtorek, 23 kwietnia 2013

Welcome to the Jungle!!!!!

Dzisiaj troche z teraźniejszości:). Ostatni weeken był wyjątkowo udany, ponieważ po raz pierwszy odkąd zamieszkałam w Anglii, odwiedzili mnie moi najbliźsi, a mianowicie: babcia  i młodsza siostra:). Taki mały urodzinowy prezent który sama sobie zasponsorowałam:), bardzo miły:). Niestety nie udało mi się im pokazać Anglii, takiej jak bym chciała Po pierwsze z powodu niezbyt udanej pogody, po drugie zbyt krótkiego pobytu, no i oczywiscie malutkiego dziecka. Prababcia była zato zachwycona pierwszym przedstawicielem czwartego pokolenia w naszej rodzinie, a siostra Primarkiem:P. W sobotę byłyśmy na dłuższym spacerze w centrum naszego miasta. Babcia poznawała tutejsze ciucholandy lecz nie za bardzo jej sie podobało ponieważ, jak każdy Polak pierwszy raz będący tutaj, przeliczała wszystko na złotówki. Potem zrobiliśmy sobie grilla i wspominałyśmy stare czasy   Drugiego dnia pojechaliśmy na car boot, w planach był też Tatoon Park, niestety było zimno i musieliśmy zrezygnować z takiej dłuższej wycieczki.  "Dziewczynom" na targowisku nie podobało się za bardzo. Babcia stwierdziła, że takie same szmaty sa w Polsce:).  Po południu postanowiliśmy więc zostawić jej małego i wziąć moją siostrę do galerii handlowej. Zdecydowanie trafiliśmy w jej gust. Po zakupowym szaleństwie, zaproponowałam jej powrót do starych czasów i zrobienie sesji w nowych ciuchach. Miałyśmy troche zabawy przy tym. Za tło poslużył nam materac z kremowym prześcieradłem. Bardzo oryginalnie:). W poniedziałek nadszedł czas pakowania i pożegnań. Pocieszam się myślą, że za 2 miesiące, znowu się spotkamy!!!!
A teraz" mała" fotorelacja:).
Martyna! Nie obyło się bez łez:)

I love this girls!!!

Szykowanko i na miacho!:DD


E tam, tak jak i w Polsce:)

a kuku




odpoczynek

Car boot

Co to za warzywo?


Straszne!!!!


stołeczek

smutny misio:(

Muffiny


Zastanawiam się nad kupnem jej



Piotrek miał dość:P

mała próbka naszej sesji:)


czasem słońce, czasem deszcz, potem tęczy trochę też!

Dominiś obudzony do ubrania, nie podobało mu się to


Pożegnanie z uśmiechami:)

Do zobaczenia kochane!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)