sobota, 6 kwietnia 2013

Małe sprostowanie

Dla tych wszystkich nielicznych osób które chcą czytać moje wypociny: Tytuł bloga to młoda mama w UK, już tłumaczę. Młoda mama, ponieważ  od 19 lutego jestem mamą. Młoda? Bo nie stara:). W UK? Bo tu mieszkam z moimi skarbami. Jak już opiszę rok mojego życia na wyspach, to zacznę opisywać jak wygląda wychowywanie małego dzidziusia na codzień. Obawy, radości, śmieszne sytuacje.  Opiszę również różne świadczenia socjalne o które wiele osób w UK może sie starać a nic o nich nie wie. Sama sporo się już nauczyłam dzieki byciu mamą i mam nadzieję, ze pomogę również innym:). A jak narazie będę systematycznie opisywała co wydarzyło się w minionym roku. Jak bardzo życie może się zmienić w krótkim, bądź co bądź czasie.  Będę tu również zamieszczała moje spostrzeżenia na różne tematy i postaram się pokazać wam jak wygląda życie w Anglii. A wca;le nie jest tak kolorowo jak to często ludzie myślą. Przynajmniej nie jest tak dla mnie i wielu osób które znam.  Buziaczi i mam nadzieję, że komuś spodoba się to co tu piszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)