wtorek, 10 września 2013

Glossybox UK wrzesień 2013

Dzisiaj miało być zupełnie o czymś innym. Kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi, biegłam po schodach ciesząc się z Donkowej chuśtawki. Ale za drzwiami stał Pan z najnowszm pudełkiem Glossybox. Wiecie co? wcale się nie ucieszyłam. nie spodziewałam się go, nie zamawiałam, musieli pobrać pieniądze z Paypala Piotrka. Chciuałam Chuśtawke! I o tym miał być post, o mojej radości i Donkowej nowości!:(. Trudno, będzie o nowościach kosmetycznych. Filmików brak, weny brak. są za to zdjecia i pierwsze wrażenia. W tym miesiącu nie chciałam zamawiać Glossiego, bo nie spodziewałam sie dwa miesiące pod rząd, fajnych kosmetyków. Jedyne co mi się podobało i co było widoczne na ich stronie, to wzreśniowe pudełko z angielską flagą. Tym milsze było moje zdumienie podczas rozpakowywania go. Okazało sie, że wszytsko jest... EKSTRA!

Najpierw zdjecie uroczego pudełeczka, koeljnego do kolekcji:)
 






1.


 Na wstępie perfumki w cudownym małym opakowaniu. Jeżeli nie znacie jezyka angielskiego to w skrócie- Elizabeth Arden- Untold. Są naprawdę urzekajace i w przeciwieństwie do ostatnich, trwałe. Pachną słodko ale są stonowane. cena tych słodkości to: 48f za 50 ml. lub 69f za 100 ml.

2.

Sztuczne rzęsy, bez kleju, bez bałaganu. Nigdy nie miałam do czynienia ze sztucznymi rzęsami, więc nie wiem czego się spodziewać. Być może wypróbuje je w sobote to wstawię efekt na bloga:) Cena za sztukę to 5.06 f.


3.

 Róż- firma HD Brows. Wersja pełna z której bardzo się cieszę. Delikatnie opalizujacy, ładne i wygodne opakowanie. Wygląda na ciemny ale na skórze zupełnie zmienia odcień. Dzisiaj idę zważyć Dona, to go wypróbuję ( w zeszłym tygodniu pomyliłam dni ważenia). Gdyby ktoś miał wątpliwości, nie maluję się w domu. Muszę mieć motywacje a wyjscie do health visitor, gdzie będzie duzo wyfiukowanych angielek jest idealną sytuacją. Cena za to cudeńko: 17.95f.


4. 


 Eye Liner firmy Be A Bombeshell Cosmetics. nie przepadam za Eye Linerami we flamastrze ale ten może będzie lepszy od innych na które trafiałam. Cena: 14f.

5. 


 Serum do włosów firmy Toni&Guy HairMeetWardrobe. Dokładna nazwa produktu: Classic Shine&Gloss Serum. po mojemu jedwab. Ma bardzo ładny zapach, nie wiem czy nie cynamonowy. Wypróbujemy wkrótce, a cena to: 7.19f. za 30 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)