poniedziałek, 5 maja 2014

Nasze wycieczki: Skegness ( wschodnie wybrzeze)

Wczoraj postanowiliśmy wyruszyć do Skegness. Jak tytuł wskazuje, miejscowośc mieści się na wschodnim wybrzeżu i jest od nas oddalona o 2,5 godziny;/. Po wyprawie stwierdziliśmy, ze wolimy jednak jeździc na zachodnie wybrzeze, droga taka sama, a o wiele piękniejsze krajobrazy. Skegness samo w sobie jest typowo turystycznym miasteczkiem, mnóstwo pubów, kasyn, atrakcji dla dzieci i dorosłych oraz chołoty.Zdecydowanie wolałam lLandudno ale ja, jestem młodą mamą, nastawioną na atrakcje dla najmłodszych i spokój, a ktoś kto lubi się wyszaleć, swojego miejsca w  tym walijskim mieście nie znajdzie.  Większość atrakcji kosztuje 2 funty (karuzele,mini golf, spływy na łódce itp), na każdym kroku widać też sklepiki ze słodyczami (glównie lody, gofry, donuty), co sklepik, to inna cena ale wszystko oscyluje wokol 1 funta. Obiady ( fast food) też drogie tutaj nie są. Generalnie najlepszą opcją na przyjazd w takie miejsce bylo by wynajęcie przyczepy (tutaj jest to bardzo popularne), zabranie swojego prowiantu i wypoczynek przez tydzień nad samym morzem. Plaża dosyć ładna, obszerna, piaszczysta Molo, troche kamieni, troche trawy, wydmy. Całkiem urocze miejsce. 
Kiedy dotarliśmy do morza, a pod nasyzmi nogami znalazł się piach, dziecko przepadlo. Dominik oszalał na punkcie tej sypiej rzeczy i kamieni. Co chwile jakiś śmieć wędrowal do buzi, a nawet garść piachu zjadł i chyba bardzo mu smakował. Gdybyście się dziwili czemu moje dziecko oszalało na widok piachu, to wyjaśnic muszę, ze tutejsze cholerne place zabaw nie maja piaskownic!!! No i klops, na szczeście są sklepy, dlatego forma  z pokrywą została już zamówiona, a piach, tak samo jak ziemię kupuje sie tu w workach, w każdym wiekszym sklepie.
 Zdjęcia za chwilę, muszę wam jeszcze napisać, ze pomimo  dzisiejszego Bank Hollidaya (Wolne), byłam dzisiaj w pracy i awansowalam. Myłam kible! I co z tego, że tylko w zastępstwie ale jednak:).Haha.


 OOOO!!!!


Happy!!!




przejazdzka osiołkiem 2 funty:) atrakcja dla najmłodszych



omniommniom kamyczek:)

Dotknij tylko tego piachu a pożałujesz!


ja bym na to nie wlazła:)

OBRAZ 1

Każdy odczuwa temperature po swojemu





obraz2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosze o pozostawienie opinii:)